9 Juli 2010

Hejhej!
Kom hem för ett litet tag sen från jobbet och sitter nu och dricker en kopp kaffe! :)
Hon ville att jag skulle komma in igen vid 12 och jobba dubbelpass fra tills imorgon bitti, jag vet verkligen inte om jag är så pepp på det alltså.. -.- Men det blir pengar kan jag lova och sen att jag jobbar natten på det också suger lite mer.. Men imorgon är jag ledig så jag vet inte, jag fick välja själv om jag ville med så det märks väl om jag vaknar innan eller efter 12.. :-)

Igår var en heltrevlig dag som spenderades hos Camilla nere i Vargön med henne och barnen! :-)
Tindraälskling hade ramlat ner för trappan när hon var hemma hos Christer och Hotta igår, men det gick bra, hon fick bara ett skrapsår och var nog mest chockad.. Tur att hon inte bröt något iaf!
Theoboy har ögoninflamation, feber och är snorig på en och samma gång så han ligger och sover för det mesta, lille skrutten... ♥
Den 23 till 25 Juli ska vi passa barnen för Camilla ville ta med Mattias upp till Sämstad över en helg och få tid för bara dem så då ska vi passa barnen, ska bli kul! :-)
Nej, nu ska jag ut och ta en cigg och sen sova.. Vi hörs imorgon bitti om jag jobbar, annars hör vi nog senare! :-)
Puss! ♥

Kommentarer
namn? Diana

Imorgon vet jag inte om jag kan men, för Emil kommer hem då också :-/ Kan du inte en stund idag då ? <3

2010-07-10 @ 18:47:52
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0