6 Juli 2010

Hej igen..
Var nyss nere och kollade tvättid och imorgon kl 7 tog jag. Kommer väl hem vid 8-9 imorgon bitti och då blir det nog att dejta kudden om jag inte fått tillräckligt med sömn på jobbet, we'll see.. :-)
Är iallafall färdig så nu funderar jag på att gå till torpa och köpa mig nåt gott som jag kan smaska på på jobbet! :-)
Ska iallafall ta en kopp kaffe innan jag drar men det är inte försen om ca 2 timmar så.. :p
Har inte gjort ett skit idag iallafall, suttit vid datorn, legat i sängen, ätit middag med mamma&pappa, pratat i tfn med Jenny och Camilla.. Det blir lite tråkiga dagar ibland när man inte vet riktigt hur man jobbar...
Menmen, det är pengar och jävligt behövligt! :-)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0