5 Juli 2010

Helloo!!
Sitter här i soffan och gör inte alls mycket, pratar med Frida på msn och lyssnar på musik..
Jobbade natten idag och har inte sovit än och jag slutade kl 8 imorses..
Åkte till överby med Camilla, fick köpt 2 bh:ar iaf, har inte direkt mycket pengar kvar men ändå.. xD
Åkte vidare hem till Camilla och tog en kopp kaffe och sen åkte vi till jobbet för Camilla skulle jobba oså åkte jag och mamma hem..
Uff känner att det börjar dra i ögona nu, och om jag blundar kommer jag slockna direkt så jag ska förska hitta på nåt som fördriver tiden tills ikväll så jag kan sova då, men vad!? :s :p
Frida skulle grejja hela dagen med massa smått och jag känner inte riktigt för att sitta och titta på så henne får jag träffa nån annan dag..
Det suger verkligen att inte kunna träffa sina kompisar längre! (n) Jobbar nätter hela tiden nästan, trött som satan när jag kommer hem och när jag väl gör det sover jag bort hela dagen och sen är det dags för jobb en natt till! Fyfan, men det är gott med pengar iaf! :-D
Nu ska jag försöka hitta på nåt som fördriver tiden..
Puss!


Kommentarer
namn? Diana

Jag tycker vi kan träffas när du inte jobbar natten och Emil är hemma :-)

2010-07-05 @ 14:58:47
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0