31 Juli 2010

Vaknade för ett litet tag sen av att Glenn ringer och säger att jag borde vara som folk och dricka kaffe nu.. :p HahA Fääääääjl!
Igår var en mycket trevlig kväll men den blev lite dryg i slutet, det var bara gamlingar där inne så vi gick, vid kvart i 1..
Det brukar antagligen vara fler ungdomar där men inte igår.. :p
Det blev 2 Tequila Sunrise och en halv öl för mig, samma för Frida tror jag om hon inte drack innan hon mötte mig.. :p Men 74:- för en tequila sunrise är inte billigt, och en 33 cl Heiniken för 48:- är inte heller direkt billigt! :p
Trevligt hade jag igår iaf och det tackar jag för! :-)
Nu ska jag ta och dricka kaffe och sen äta lite frukost, idag blir det antagligen att dricka med Joakim(?) Inte en aning om vem människan är men jag känner igen han på bild. :p

Och denna jävla PONG-låten har fastnat i huvet på mig, jag kan inte, inte lyssna på den. ;o
Den är grym om inte annat! ;-)
FÖFÖ!
*Viftar med armarna!*

Imorgon är det redan 1 Augusti, vart fan tar tiden vägen!? Jag tror nästan att jag har missat en hel jävla månad! ;o
Wieeeeeeeeeeeeeeerd! ;o
Eller så är det så att jag varit ledig så länge att mitt sommarlov precis börjat.. :p


Den 26 är det Liseberg som gäller för mig och Sandra och restan som vill med!
Kommer bli hur kul som helst! :-D


Nej nu ska jag slänga in PONG-låten och sen tvätta av mig gårdagens smink.. :-)

Eisenfunk - Pong

Kommentarer
namn? Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 09:51:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0