29 Juli 2010

Hello!
Vaknade för ett tag sen och trodde klockan var runt 5 men där hade jag jävligt fel, den var tjugo i ett.. :p
Igår blev det några öl hos Camilla.. :-)
Blev lite dragen, men inte alls för mycket, var helt lagom lixom! ;-) Höhöhö!
Tindraälskling fick ett getingstick igår när vi satt på balkongen stackarn.. :-(
Sen ville hon sitta med mig och då blev det bättre med armen.. :-) Sööötnos! :-)
Vid 10 kom mamma då satte vi oss på balkongen och tog en cigg och tjötade oså.. :-) Trevligt!
Snart ska jag ta och hoppa i badet och sen har jag ingen aning om vad som händer och fötter.. :s
Jävla skitväder idag så det blir väl att vara inne..
Nej vi hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0