27 Juli 2010

Helloo!
Kom hem för en liten stund sen från Överby, har varit där med Camilla, Tindra och Theo! :-)
Fick köpt mig en skjorta, 2 par leggings, en digitalkamera, ett spel och en dansmatta, nu jävlar ska jag ha kul! :-D
Kan ju säga att det är första gången jag drar på mig ett par leggings och det är gottit med dem måste jag erkänna.. :p
Tänkte köpa parfym med men det sket jag i för jag har typ 8 olika parfymer i hyllan så jag tänkte att det inte var någon ide.. :p
Vad händer idag då, ingen aning faktiskt, ska ringa Frida lite senare iaf! :-)
Hatar egentligen att köpa kläder oså men idag var det kul, för att jag har mycket pengar och en räkning på 500 kr så jag får ju passa på! ;-)
Eller nej, 900 kr kom jag på nu.. :p
Menmen, jag ska ta och ta en cigg nu och prova på min kamera! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0