2 Juli 2010

Hej!
Sitter här och dricker cola och pratar med Diana på msn..
Ska antagligen träffa henne idag när jag fått sova några timmar..
Fick jobba 13 timmar inatt igen.. Inte alls kul men det är pengar och ganska nödvändigt.
Jobbar inatt igen och sen är jag ledig en natt och sen jobbar jag igen.. :-/ Menmen, det är bara att hålla ut!
Det som suger är ju att jag är så förbannat trött på morgonen och sover bort hela dagarna när jag har jobbat nätter.. Så jag träffar knappt mina kompisar.. :-/

Gissar på att det blir så när man skaffar jobb..
Menmen, jag ska ta och försöka sova några timmar till så jag orkar med natten idag!
Puss!

Kommentarer
namn? Diana

Jo de gjorde ju det för att folk inte kan låta en va :-/ Ja de är klart :-) <3

2010-07-02 @ 17:59:49
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0