18 Juli 2010

Helloo!
Sitter i bilen påväg till Borås. ska hämta mamma hos mormor nu.
Drog med mig datorn för att ha nåt att göra den timmen i bilen. :p
Sitter och lyssnar på massa bra musik och håller i datan så den inte ramlar ner på golvet när pappa svänger.. :p Kul liv..? Nix.. xD
Ledig i två dagar nu, jag älskar't! :-D
Ska ringa till Assistansia imorgon också så jag får rätt på allt.. :p Har typ skrivit ganska fel! xD
Ska be pappa stanna i sollebrunn så jag kan köpa mig en dricka, steks här inne! ;o Uff va varmt det är, ska nog slänga ner datorn i väskan snart.. känner inte riktigt för att sitta vid den.. :p
Uff det luktar kobajs här, åker förbi ett sånt ställe nu! (n)
Nej, vi hörs senare! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0