15 Juli 2010

Hejhej!
Slutade jobbet vid halv 9 imorses och åkte hem och kollade två avsnitt av SATC och senstenslockna jag!
Vaknade för 20 minuter sen av att mormor ringer och frågar när vi ska åka ner..
Skulle bara få i mig nåt att äta och en kopp kaffe och sen skulle vi åka dit.
Håller fortfarande på med mitt kaffe och har inte ätit för brödet var slut när jag vaknade så jag får köpa mig nåt på vägen ist! :-) Sen blir det ju mat hos mormor också så jag klarar mig ju! xD HAHA!
Ska hjälpa henne med lite grejer där och sen ska jag och pappa åka in till Bollebygd och ta ut pengar och köpa mat till henne medans mamma hjälper henne hemma. Hon kan ju inte städa för hon knappt kan gå såå.. :s
Menmen, vi stannar nog där i 2-3 timmar och sen åker jag och pappa hem igen och mamma stannar där.. :-)
Jaa, vi hörs väl när jag kommer hem igen, vet inte riktigt om jag ska ta med mig datorn emn ajg funderar på det så jag har nåt att göra i bilen, men vi får se! :-)
Nej, nu ska jag borsta gaddarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0