13 Juli 2010

Hejsan!
Kom hem för ett litet tag sen från Camilla!
Hon hämtade upp mig på jobbet kvart i 11 då jag slutade oså åkte vi till Maxi och köpte mat oså! :-)
Sen åkte vi hem till henne och lämnade maten och tog en macka, efter det blev det en kopp kaffe och sen ut med Cheddy och Vimsa på en halv långpromenad och sen in igen och ringa och ta en till kopp kaffe innan hon skulle åka till jobbet.
Hon släppte av mig på netto för hon skulle ändå in där och köpa nåt gott som hon kunde smaska på, på jobbet så jag gick därifrån och hem! :-)
Nu sitter jag här och har precis pratat med mormor om imorgon och jag, mamma och pappa åker dit nångång på förmiddagen och hjälper henne samtidigt som vi släpper av mamma där för hon ska vara där några dagar! :-)
Det ska faktiskt bli jävligt skönt att slippa henne några dar och bara umgås med favoritpappa! :-) ♥

Imorgon natt blir det jobb igen och jag hoppas verkligen att jag inte behöver jobba över 3 timmar som jag alltid gör! Det går inte i längden! (n)

Menmen, nu ska jag ta och göra något som fördriver tiden så jag kan lägga mig, känner att det börjar dra i ögonlocken nu.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0