11 Juli 2010

Hej!
Sitter här och väntar tills jag ska åka till jobbet.. Camilla har jobbat i 22 timmar i sträck nu och hon vägrar låta Camilla gå.. Det är fan inte OK att hålla kvar en människa såhär, inte alls!
Så jävla surt att en annan ska jobba röven av sig medans alla andra kan ligga och sova eller göra annat medans den andra är kvar.. Fyfan alltså!
Skulle ju egentligen jobba natten inatt men så blev det ju inte för Camilla är tvungen att stanna kvar.
Det är inte OK att jobba så många timmar, inte över huvud jävla taget!
Så jag sitter här och väntar på att Camilla ska ringa och säga att jag ska börja jobba, men det har jag gjort enda sen kl 22 igårkväll..
Aja hon får ta antingen eller sen.. Upp till henne..
Nej, nu ska jag göra annat tills hon ringer..
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0