7 januari - / 2010

Hejhej!
Sitter här med Diana och vi har precis ätit varsin panpizza! :-D
Massa gottit! :)
Tror att det blir en cigg nu och så ska hon väl hålla på lite mer med sin nya mobil.. :p haha!
Jag vet inte riktigt vad mer som händer idag, har sprungit runt i stan som två idioter och fixat med mitt leg, hon skulle hämta ut sin mobil, jag skulle ta kort på expert, skulle vänta på att få korten, sen banken och sen var vi klara!
Och att gå i kylan nu gör man ju helst inte! haha!
Men är man tvungen så är man xD haha!
Menmen, nu ska jag dra med Diana ut på the balkong and smoooking!

Nyvaken och fortfarande full.. (y) haha!
Tjingsaaaan!
Sötnos! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0