6 januari - / 2010

Hej!
Kom hem vid halv 6 imorse, senare tror ja att det var och är vaken nu..
Jag har absolut ingen aning om varför, men jag är det iallafall.. (n)
Yeye, igår satt jag och drack hos Marcello med han, Frida, Nathalie, Robin och Kelko(?)
Inte en aning, jag visste att jag kände igen snubben, så jag gissade på att han var 92a, och visst fan har jag rätt ;-D (y)
Haha, idag ska jag träffa Diana som jag inte träffat på fan så länge så det ska bli kul! :-D
Vad vi hittar på återstår ju att se :)
Grattis till Sabina som fyllde 18 igår och grattis till Sofia som blir 18 idag :-D <3
Menmen, nu ska jag ta och dricka mer vatten och bara mysa.. xD höhö!
Robin pratar i sömnen just nu och säger: "Nää, det är sant.. Det är de faktiskt." & "mmm.."
Jag ville bara att ni skulle veta det, ni kanske också vill veta att jag är sugen på citronvatten! (y)

Tjingsaaaan!
Fuck vad jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0