6 januari - / 2010

Klockan är snart halv 4 och klockan har fan sprungit fram! ;o
Fan va fort det har gått.. :p
Snart kommer Diana hit och håller mig sällskap! :)
Har inte träffat henne sen sista dagen i skolan tror jag.. ;s
Värryvärry wierd.. (n)
Menmen, jag är hungrig som jag vet inte vad, men(!) jag kan inte laga mat och mugge vill jag inte ha..
Så jag får be Robin hjälpa mig när han vaknat.. :p haha! :-D
Jag måste lära mig laga mat snart.. haha! Eller aa, jag borde (y) :-D
Filmen jag spelade in igår skäms jag över xD haha!
Jag är inte så bra på engelska som jag tror, eller aa, iallafall inte när jag är full xD
Yeye, jag vill inte ens se filmen Nathalie spelade in igår! (n)

Totalt kär!
Sarahs kattungar, Ronny och Milf tror jag! :-D


Nelly är bara ben sen hon fick kissekatter..


Sarah :)


Jag la håret i Sarahs händer och det blev raggarstajl! :p



För hon tyckte det passade till mina kläder.. :D



Puss på mig och Frida! <3


Öl med Frida är aldrig fel :)


Steka ägg med Frida, mitt ägg är de som är sönder.. (y)
Jag är inte så värst bra på mat.. (n)


Tjingsaaaan!
Did I say something wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0