4 januari - / 2010

Helloooo!
Seg dag, blev väckt av att Sandra ringer 20 över 9, och sen vaknade jag av att Diana ringde och bad mig springa til datorn för att kolla en sak åt henne, sen ringde hon igen och då ville hon att jag skulle kolla samma sak men nåt annat blablanummer..
Gjorde det och sen gick jag inte och la mig igen..
Nu kom jag precis hem från stan, har varit där med Camilla fast hon släppte av mig på banken så jag fick gjort allt..
Imorgon ska jag dit igen och fixa med legget och sen är jag klar! (y)
Fan va gott! ;-D
Idag har jag ingen aning om vad som händer och fötter..
Ringa Frida ska jag göra vet jag..
Nejnej, måste få i mig mat!
Tjingsaaaan!
Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0