3 januari - / 2010

Heeejsan!
Nu har vi precis ätit en sen middag.. :p
Makaroner, köttbullar med sås och lite sallad :) Gottit :)
nu har jag pratat med mamma om allt och ingenting så man får ju hoppas att allt blir bättre med allt nu annars kommer jag få flipp och göra något som jag sedan kommer att ångra.. :/
Och det vill vi ju inte.. :/ :p
Imorses vid 10 i 11 ringde Camilla och frågade om jag kunde vara barnvakt åt lille Theo som var lite snuvig oså så hon kunde åka till överby en snabbis..
Självklart kunde jag det så Matilda och Sarah kom och hämtade upp mig vid marierokyrkan och vi var väl hemma hos Camilla vid 10 i 12 eller så :)
Så passade jag Theo i 3 timmar ungefär och hade jättekul :-D hihi :)
stannade tills 7 yp och sen kom pappa och hämtade mig..
Idag har jag ingen aning om vad som händer, fötter och sker.. :s :p
Men imorgon ska jag träffa Frida :-D <3
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på musik och filosofera xD (y)


Tindraälskling! <3
Tjingsaaaan!
Lost till you're found..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0