27 januari - / 2010 uppdatering...

Hej igen!
Kom hem för ett litet tag sen, har varit på överby med Jenny och pappa!
Fick köpt mig en mascara och ett par trosor! :-D
Mascarer är dyrt när man inte har pengar.. haha! :p
Menmen, på fredag ska jag dit igen fast med Diana, ska köpa mig ett par skor och en parfym! :)
wellwell, snart blir det nog bort till Frida och va social med henne! :)
Senare på fredag ska jag antagligen ta några öl med Fijah och dem :)
Sandra ville dricka idag men jag vet inte.. känns ju inte direkt bra att göra det på en vardag när man har skola.. :s :/
Nejnej, nu ska jag allt ta och röra på fläsket och dra mig hem till favoritFrida! :* <3

You said it wasn't a dream..
Tjingsaaaan!
Disappointed in what could have been..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0