26 januari - / 2010 uppdatering...

Hejhej igen!
Kom hem från Jenny för ett tag sen..
Jennys granne Kevin kom ner och ville spela kort så vi spelade Uno och neger och president med han.
Han vart lite irriterande men de fick gå.. xD haha!
Menmen, satt och pratade med Jenny och Jimmy en stund sen åkte de och köpte pizza oså :-D
Så idag är jag fet igen! :)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och dricker cola..
Funderar på att dra mig in till sovrummet och kolla tv:n och sen dejta kudden, trött som en juuuude är jag!
Naae, jag får fan göra det! :)

Kollade på pappas bilder på mobilen och hittade denna.. :p
Här vart jag nyvaken och fortfarande full tror jag!
Taget för 2 år sen(!)
Tjingsaaaan!
inte en dag går utan att du finns i mina tankar,
fan vad jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0