26 januari - / 2010

Hej igen!
Sitter här och dricker cola och har precis kollat tre avsnitt av vänner! :)
Inte helt fel ;-) Tror jag har kollat varje säsong runt en 11 gånger nu.. :p haha! :-D
Kan ju fan replikerna utantill :p
Yeye, Jenny ville att jag skulle hem till henne så jag har dratt iväg ett sms till pappa och kollat om han kan hämta upp mig och sen släppa av mig hos henne, men han har inte svarat än så vi får se om han kör direkt till golfen eller inte.. :)
Annars får jag och mamma ta oss en liten promenad oså får jag svänga av hos Jenny! :-D
Menmen, nu ska jag allt ta och göra nåt annat tills pappa svarar på mitt sms :)

Det bästa jag vet! <3
Tjingsaaaan!
'cause I was born to tell you love you.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0