25 januari - / 2010

Hejhej!
Kom hem för ett tag sen, har varit hos Frida och ätit tacos med henne och Diana :-D
Tryckte i mig hela 3 stycken(!) Normalt får jag i mig en till en och en halv.. :s
Så lite stolt är jag! :-D ;-)
Var på willys med Diana, Frida, mamma och pappa och köpte mat oså innan de var vi på rusta och köpte lim och nåt konstigt som vi ska ha till mitt rum! :-D
Vet inte när vi ska börja med rummet för pappa jobbar så konstiga tider.. :p
Menmen nångång snart blir det iaf! :)
Imorgon vet jag inte vad som händer, fötter och sker.. ;s nåt :)
Nejnej nu ska jag ta och kika runt på internet! :)

jag saknar att höra din röst..
Tjingsaaaan!
Jag ryser varje gång jag hör ditt namn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0