22 januari - / 2010 uppdatering!

Hejsan!
Snart kommer Sofia hit och håller mig sällskap denna tråkiga fredagskväll! :-D
Inte helt fel ändå :D
Vad vi hittar på vet jag inte än men fhv blir det kul :)
Sitter här nu och har döötråkigt och sitter och fantiserar om allt och ingenting :p
Fhv kommer datorn jag beställt snaart och jag längtar lite faktiskt så man slipper sitta i Robins rum oså när han sover eller nåt, och det går han ju på nerverna för det är den enda datorn vi har nu för alla andra har pajjat! :/
Men snart blir han bara störd av mamma och pappa :p Haha!
På måndag ska vi åka och köpa målarfärg till mitt rum och nästan månad blir det vardagsrummet eller nåt :)
Vi ska tapetsera och måla om i hela lägenheten nu så det blir fint här (y) :-D
Juust nu och i flera år har det sett ut som satan och hans moster här men det blir allt ändring nu :D
Menmen nu ska jag allt ta och göra annat till Sofia kommer :)


Lys som den stjärna du är!
Älskade Theo, moster älskar dig!
Tjingsaaaan!
Låt hela världen se ditt vackra leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0