21 januari - / 2010

Hejhej!
Sitter i skolan och segar nu, tänkte att jag kanske skulle bli klar med en kurs idag men jag har absolut ingen ork, just därför sitter jag och fetar mig framför facebook och bloggen.. -.- :s
Idag vet jag inte vad som händer och fötter.. ska in till stan vid 3 och sen kanske Mattias hämtar upp mig vid um halv 4 när han slutat oså åker jag hem till Camilla och träffar alla där! :)
Meeeen det beror ju på om han låter mig hoppa in i bilen när jag är lite hes oså..
Han tar ju illa upp för sånt.. :p haha!
Annars så traskar jag hem till Jenny igen och är social med henne :)
Nejnej, jag måste snart börja plugga så jävla långt efter som jag ligger! (n)
Tjingsaaaan!
To be with you, just to be with you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0