21 januari - / 2010

Hellooohellooo!
Nu har jag blivit klar med praktisk marknadsföring A som har legat sen ettan så det känns bra!
Imorgon blir det skola igen och plugga!
Har sagt detta sååå många gånger nu att jag måste börja sköta skolan men inte fan gör jag det även om jag vet att jag måste, eller aa, iofs så har jag varit sjuk i 2 veckor så.. :p
Vi ser väl hur det blir, fhv börjar ju Frida här efter sommarn så det ska bli helnajs! :-D
Om hon nu byter vill säga! :p haha!
Nejnej, nu ska vi snart ut och röka och sen blir det nog att jag drar hem till Jenny.
Känns rätt onödigt att börja med nåt annat nu när det bara är 20 minuter kvar på skoldagen.
Diana ringde nyss så nu ska vi ut och tjöta lite med henne i cafeterian! :)
Tjingsaaaan!
'cause you are my heroine.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0