18 januari - / 2010

Hejhej!
Helt okej dag, bortsätt från att jag är sjuk! :p
Vaknade vid 12 eller nåt och gick upp och åt med Diana.
Vid halv 2 åkte hon och jag satte mig och kollade vänner (:
Camilla rang vid 4 och då mötte jag henne på netto och sen mötte jag Diana vid Frida och sen gick vi till netto igen. :)
Efter vi varit på netto gick vi hem till mig och har varit här sen dess och inte gjort ett skit.
Jag höll på att somna när hon satt vid datorn och sen gick jag in i en dörr och nu har jag brytit både knät och huvet.. (n) inte såå rockit som det låter(!) och det gör fortfarande ont :-(
Dra helevete fifan!
Imorgon blir det ingen skola heller, mindre bra och jag har inte varit såhär sjuk på ungefär 3 år!
Tror inte jag blir friskare när jag är ute och springer hela tiden heller men vafan ska man göra hemma!?
Glo på tv eller sitta vid datorn som någon jävla nörd.. nejnej de vill vi inte! (:
Nejnej, nu ska jag ut och kolla tv!

Kanonkväll! :-D
Tjingsaaaan!
Yeesyees, that's the way it is now days..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0