17 januari - / 2010

Hejhej!
Seg dag, vart med Diana i princip hela dagen och det har varit helt okej! :)
Nu är det meningen att jag ska ligga och nana men sova kan jag inte för Diana ligger och smaskar och tuggar oså rakt i örat på mig.. :s xD
Såå jag funderar på att lägga mig i soffan och nana där för jag kan knappt hålla ögonen öppna! (n)
Imorgon blir det ingen skola för jag är sjuk som en jävla jude och det börjar bli värre.. :/
Men på tisdag ska jag dit fhv! (y)
Nejnej, nu hör jag mitt glas med vatten ropa på mig så jag ska allt ta och lägga mig och kolla på tv och fhv somna :)

'cause what you don't know, won't leave a scar!
Tjingsaaaan!
Yepp, I kinda like you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0