14 januari - / 2010

Hellooo!
Helt okej dag idag :)
Var hemma från skolan för jag fortfarande är sjuk så jag vaknade kl 2 och gjorde te och satte på några avsnitt av vänner :)
Ringde Frida efter att jag kollat klart och sen hoppade jag i badet och sen drog jag och mötte Frida på netto :)
Stack hem till henne och kollade lite how I met your mother :)
Kollade lite på bilderna från hennes kamera som hon tog när vi var hos Marcello..
Kärebarn vilka kort det finns, men vissa är väldigt söööta! :-D
Hihi, så de slänger jag nog upp på facebook när jag fått in dom på mitt minneskort :) (y)
Woohoo, jag ska få låna Dianas lägenhet nu eftersom att hon aldrig är hemma!
Happyface! ;-D
Nejnej, nu ska jag göra nåt annat! :)
Kan ju passa på att säga grattis till Jesper som fyller år om en timme! :)

I'll Nino - What You Deserve


I'll Nino - De La Vida

Tjingsaaaan!
Fuck, I miss you.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0