13 januari - / 2010 uppdatering.

Hej..
Kom hem för ungefär en timme sedan, jag har varit hos Sarah med henne och Frida och fetat mig lite på en panpizza medans de åt något Sarah hade slängt ihop.. :p
Självklart slängde Sarah upp sina tuttar lite då och då men det är väl något man förväntar sig av henne för det är nåt hon gör varje gång man är där.. xD haha! :p
Imorgon blir det antagligen ingen skola för jag är fortfarande sjuk och det gillas inte! :/
Så vi får se vad som händer, fötter och sker..
Kanske ska träffa Frida ja.. Juusteja (y)
Tur att man har minne ändå (y) ;-)
Nejnej, nu ska jag kika runt lite på internet! :)

It's all because I love you.. Fuck! -.-
Tjingsaaaan!
The things I wish I could tell you..</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0