12 januari - / 2010

Hejhej!
sitter i skolan just nu och är sjuk.. (y)
Skitbra!
Ska stanna tills lunch iallafall för idag är det massa god mat! ;-D
Efter det blir det att gå hem tror jag om inte maten får mig att må bättre..
Vaknade vid kvart över 8 och började halv 9..
Det är ju bra det med.. (y) haha!
Menmen nu sitter jag här iallafall och tänkte plugga med arbetsmiljö & säkerhet eller nåt..
Tråkigt som gatan men nåt som måste bli klart.. :p haha!
Nejnej, nu ska jag ta och dra med Sabina ut så vi kan ta en cigg och sen börja plugga! (y)
Men den jäveln kollar upp människor på internet och sen slår hon mig, jävligt mysko människa.. ;o
Tjingsaaaan!
jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0