Tidsfördriv...

SEX/KÄRLEK

1: Är du singel nu:
Ja.

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: Think so. :p
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu: Ja. :)
4. Har du en kk: Nix.
5. Har du kört oskyddat nångång: Ja
6. Har du playat någon nångång: Nej.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: Nej.
8. Har du någon kille/tjej på g nu: Nej.
9. Haft sex på fyllan: Ja.
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det: Ja! :)
11. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: Nej.
12. Somnat gråtande pga kärleken: Ja. :-/
13. Varit på en blind date: HAHA nej.
14. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: Jag har aldrig varit i nåt seriöst! :)

FAMILJ/BOENDE

1. Är dina föräldrar skilda: Nej.
2. Har du några syskon och isåfall vad: En bror och en syster (:
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa: Mamma ja, men inte pappa :)
4. Bor du i lägenhet: Ja.
5. Har du eget rum: Ja.
6. har du enfärgade tapeter: Vilket rum? I mitt rum ska det vara vinrött med en svart fondvägg! :)
7. Har du gjort iordning ditt rum: Haha, jag har tatt ut det mesta med tanke på att vi ska måla om. :p
8. Har du en tv i ditt rum: När rummet är klar så ja. :p
9. Stor eller liten säng: Stor.
10. Har du dator på ditt rum: Ja.

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän: Ja! :) <3
2. Är du ofta med dina vänner: Ja, så ofta jag kan.
3. Vad leker ni när ni träffas: HAHA, leker väl kanske med teservis? :p haha!
4. Bästa minnet med en vän: Finns så många!
5. Vilken är din äldsta vän som du känt längst: Diana.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: HAHA ja! :-D
7. Har du bråkat med din bästa vän: Nej, det tror jag inte.
8. När hade ni olika meningar senast: Jag vet inte.. :s
9. Hur längesen var det du träffade en av dom som betyder mest: Förut! <3
10. Har du alltid kul med dina vänner: Självklart! :) <3

SISTA SOM
1. Du fick en puss av:
Tindra. :p
2. Sov med dig i samma säng & när: Sandra, i lördags.
3. Du delade ett riktigt skratt med: Frida :) <3
4. Du gick på bio med: Miccah.
5. Du höll i handen: Frida tror jag :)
6. Du gick på stan med: Sabina och Stina :)
7. Du delade en pizza med: Sabina.
8. Du ringde: Frida.
9. Ringde dig: Camilla :)
10. Skicka ett sms till dig: Sabina :)
11. Du kramade: Tindra tror jag :)

ÖVRIGT
1. Har du nånsin haft utegångsförbud:
Nej. :p
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster: Kan hända. xD
3. Längtar du till sommaren igen:jääääääävla mycke!
4. Mår du bra när du kollar i spegeln: Ja. :)
5. Hur svarar du i telefon: Beror på vem som ringer :p
6. Vill du ha barn: Ja! (:
7. Har du gjort något olagligt: Ja.
8. Vill du så får du gärna berätta vad: HAHA, nejnej.
9.Har du några tatueringar/piercingar hål, och vart isåfall: Mitten av under&överläppen, tungan och näsan :)
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu: Nej.
11. Vem städar oftast ditt rum: Mamma faktiskt.. :s
12. Favorit plats på jorden: Uuuh!
13. Längtar du dit: Otroligt mycket!
14. Gillar du att sjunga: Ja :)
15. Har du egen dator: Japp! :)
16. Hur mår du idag: Prima! (:
17. Gillar du din klass: Jag vill inte ta studenten med min klass så.. :p
18. Har du mycket pengar just nu: Nix.. Jag har faktiskt ingenting på mig.. :s
19. Det värsta du vet: Folk som sviker och ljuger.
20. Vad vill du jobba med sen: jag vet inte riktigt än.
21. Kommer du ha förhållande när du går ur skolan: Hur ska jag veta det? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0