Mjaaa!

Hejhej!
Hemkommen från stan nu och jag har massa huvudvääääärk :-(
Det gillas inte..
Så jag ligger här under täcket och myser sönder med mitt kaffe!! :)
Jag har absolut ingen aning om vad som händer idag, funderar på att dra bort till Frida men jag har fan ingen ork till det.. :-/
Så det får vi se hur det blir..
Tror det blir några avsnitt av how I met your mother snart men jag vet inte om jag ska lägga mig och kolla på det eller lägga mig och sova en stund..
Iofs så somnar jag väl vilket fall som helst.. :p
Synd bara att....
Äh skitsam! (yyyy)
Nejnej, jag får ta och gå ut och röka, bara för att!
PUSS!! :*

Detta är inte bra, inte alls!
Det kan inte fortsätta såhär men enligt den där kan jag inte sluta hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0