9 februari - / 2010

Hej!
Riktigt trevlig dag har det varit idag! :)
Gick hem till Sarah vid 8 och satt där och flummade med henne och min favorit, Sarah grejjade med hennes lampa och tjommade till den så jag fick den på näsan, ont som satan gjorde det så jag fick tårar! ;o
Kastade det första bästa sakerna på henne men missade med de flesta.. ;o :(
Wellwell, jag och Frida stack hem till henne och då kom Johanna och Lilly och höll oss sällskap en liten stund och sen gick vi hem! :)
Skulle egentligen sovit hos Frida men skulle hem och duscha och hämta tandställningen men jag vet mycket väl att när jag väl kom hem hade jag aldrig haft orken att dra tillbaka till henne när det är kallt ute.. :p haha!
Så henne nanar jag hos nånannan gång! :) <3
Nejnej, nu ska jag borsta gaddarna och sen hoppa i säng! :)
Tjingsaaaan!
jag drömmer om dig varje natt.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0