3 februari - / 2010

Heej!
Nu är jag hemma från en kväll med min favorit Frida! <3
Heltrevligt var det, gick till torpa mitt i snöstormen och blev skitblöt, skulle nästan kunna tro att snömännen var ute och gick.. ;o
Känns skönt att vara hemma nu ändå! :)
Imorgon är det skolan som gäller, ska stanna tills efter vi slutat för att plugga lite mer med Sabina, det behövs! :p
Efter skolan ska jag väl träffa Frida eller nåt fhv! :-D
Nejnej, orkar inte blogga nu, så det får bli imorgon! :)

please tell me you'll stay.. <3

Tjingsaaaan!
Never wanna waste another day, ever again..

Kommentarer
namn? JenU♥

Fint det blev <3<3

2010-02-04 @ 10:30:42
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0