27 februari - / 2010

Hej!
Igår var en bra dag, drack med Frida, Sandra, Emil och Diana, fast Diana drack inte för hon är gravid! :)
Såå mycsigt, längtar som satan till jag blir det, hur mysigt som helst! (:
Menmen, pratade lite med Hanna om vem som hade sagt till henne att det var nåt på gång mellan mig och Frida men jag lyckades inte kläcka ur henne det! xD HAHA!
Menmen, det gör mig bara trött! Inte för att jag bryr mig men det är ju klart att man blir nyfiken på det.. menmen.. :p
Idag ska jag iallafall ner till Vargön och passa Theo med mamma och pappa!
HAHA, inte för att de behövs vara 3 som ska passa Theo men mamma hatar att köra när det är halkit så pappa kör oss och stannar där med oss :p
Tror det är lite bättre om det är en hörande med oså, så jag hänger med! :)
Älskar ju änna att passa honom och Tindra :) <3
Nejnej, nu ska jag inte feta mig här längre, jag uppdaterar nog hos Camilla senare :)


jag saknar dig som en toooka! :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0