24 februari - / 2010

Hejhej!
Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här med ett glas cola och lyssnar på musik..
Var inne i stan med Frida och Robin förut oså bjöd Robin mig på en pomfrittallrik och en dricka! :-D
Sen stack han och jag stannade kvar med Frida tills hennes kompisar från skolan kom och då gick jag hem till Jenny för jag frös så mycket och var där i några timmar med henne och Sofia.. :p HAHAHA!
Menmen jag gissar på att inget händer idag så jag funderar på att slänga av mig kläderna och ligga och feta mig i sängen med cola och chips som mamma var och köpte förut.. :)
Så kvällen ser rätt dö ut, mysa med mig själv och massor med avsnitt av How I met your mother! :-D
Menmen, jag får allt ta och sitta här en stund till och bara hoppas på att det händer! :$ (a) hihi! :$


I'm all yours! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0