23 februari - / 2010

Heeeeejsan hoppsan lillebror!
Bra dag känns det som och det låter inte alls fel! (y)
Ligger i sängen nu och funderar på om jag ska dra på mig lite kläder för jag ligger här i bara trosor.. (a)
Men man ska ju ha orken också.. :p haha!
När jag har gjort mig i ordning oså ska jag dra med Frida till torpa och köpa mat eller nåt och sen blir det att vi är hemma hos henne! :)
Ska hjälpa henne att dra hem 4 madrasser och en extrasäng till hennes lägenhet.. Tror det kommer bli rätt jobbigt med tanke på att vi ska få springa fram och tillbaka! :p haha!
Naaaae, jag gör såhär, jag dricker upp kaffet i sängen och sen tar jag på mig. (yyyyyy)
Tycker det låter som en braig ide! :)


This time for real, I kinda like you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0