23 februari - / 2010

Hejhej!
Kom hem för ett tag sen från Frida, har hjälpt henne att hämta madrasser oså för hon ska ha klassfest den söten! :p :) hihi!
Sitter här och äter en pirog och kikar runt på internet. :p Ska hem till frida senare igen när jag har badat och ätit upp oså! :)
Då blir det hem till hennes bror och hämta en till madrass och sen fan är vi klara! :p Haha!
Men hela dagen har varit mysig eftersom att jag spenderat den med min favorit! :-D <3
Är inte så värst förtjust i piroger men det var de enda som jag kunde slänga in i micron och som gick fort! :p haha!
Laga mat kan jag ju inte så vafan ;-p
Menmen, nu sitter jag här med för höga förhoppningar och det är ju inte OK!
Varför ska jag det!?
NEJNEJ, FRIDAS MAMMA BORDE SPÅ MIG IGEN! :-D
HAHA!
Naae, nu får jag ge mig :p jag har inte ens kommit halvvägs på min pirog, jag känner att den inte är god längre.. Får ta och göra nåt annat ist som funkeliserar att äta. (yyy)
efter att jag tryckt i mig nåt ska jag ta och göra en kopp te och sen bada och efter det ska jag hem till Frida igen! :-D


Puss!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0