22 februari - / 2010

Hej!
Har varit vaken ett tag och gjort mig i ordning, fixat kaffe oså! :)
Dagen idag känns som en bra dag och det är massa bra :)
Ikväll blir det hem till Frida och ta några öl :) Heeeelmysigt! :)
Sitte här nu och lyssnar på sommarlåtar, fan va jag saknar sommaren.. Jäääävla snö som ska finnas! (n)
Eller aa, snö är mysigt men det är för mycket och har funnits för länge nu! :p HAHA!
Naae, jag ska nog ta och platta håret eller nåt nu för att fördriva tiden tills ikväll! HAHA!
Jag är rätt nyfiken på vem det är som sprungit runt och sagt att det är nåt på gång mellan mig och Frida asså! xD
Just so we're clear, nothing's going on between us! :p HAHA!

Slänger in en sommarlåt! ;-D

Sam - Cold beer



You're like a drug..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0