22 februari - / 2010

Heej!
Sitter här och har fortfarande jävligt tråkigt!
Pratar med favorit på msn i cam och mic oså :) Helt okej! :-D
Inget roligt har hänt idag, det var meningen att jag skulle dra hem till favorit men hon skulle till hennes mormor ist så jag får sitta hemma eftersom att jag inte vill dra bort till Sandra eller Diana när det är så kallt och så jävla mycket snö. :p Haha!
Så idag blir det bara att vara hemma om inget annat kul händer, vilket jag skulle vilja men jag vill verkligen inte dra ut i detta vädret.. :-/
Skitsam, ska nog hoppa in i badet och sen kolla film eller nåt för att fördriva tiden!
Fan vilka tråkiga dagar det har varit de sistone, fyfan! (n)
Absolut ingenting har hänt, jag har suttit på min röv i sängen och fetat mig framför datorn!
Jag har inte varit ute sen i lördags.. Uuuh, detta kommer sluta illa! (n)
Jag saknar han som en toka och hoppas bara på det bästa, uuh!!! (nnnnnnnnn)
Det har gått några år nu men inte fan kan jag få tummen ur och glömma honom, fyfan för detta! :-/

I made a mistake!</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0