21 februari - / 2010

Hejhej!
Sitter här och lyssnar på musik oså.
Inget kul som händer idag antar jag med tanke på denna jävla snön! Uuuh vad jag inte gillar den längre. :o
Tycker att snön ska finnas på julafton och nyår, sen kan den börja smälta bort. :p
Yeye, igår hade jag min nära döden-upplevelse! :o Fyfan va hemskt xD
Hade nanat hos Sandra för att vi drack dagen innan oså skulle jag hem, det var knappt att jag kom ut ur hennes trappuppgång, men iallafall, tryckte upp dörren och började gå.
Kom bort till tärnan och skulle gena över en liten väg så man kommer direkt till Sarah för att sen gå hem.
Såg att ingen hade gått på den lilla vägen men jag skulle över iallafall, snön var väl lite mer än en meter hög och jag började traska, jobbigt som satan var det och när jag nästan hade kommit över så fastnar jag(!) fick en jävla panik och inte en enda människa såg jag! :o
Meeen jag kom loss efter en stund då jag hade försökt dra upp benet med händerna!
Juste ja, jag hade minishorts och två par strumpbyxor så det blev rätt kallt. :p HAHA!
Menmen sprang hem till Sarah och stannade där i 4 timmar ungefär och sen var det att traska hem!
Så, det var min nära döden-upplevelse! Hemsk, jag vet!  HAHAHAH!
Något har hänt med min arm och min hals, det känns som jag fått en smäll med knytnäve rakt på halsen, kan knappt svälja för att det gör så ont. :-(
Menmen, jag gissar på att det går över snart, gör det inte de så får jag väl åka och kolla upp det! :-)
Nejnej, nu ska jag göra nåt annat :)

Everything that's real, comes around.
I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0