18 februari - / 2010

Hellooou!
Ligger i sängen och har precis kollat på några avsnitt av How I met your mother.. Inte helt fel asså ;-)
HAHA! :-D
Det första jag gjorde när jag vakna var att bråka med mamma! Fy åt helvete va jobbigt det är! (n)
Säkert kul att bråka med mamma varenda jävla dag eller?! NEJ!!
Menmen, så är det ibland, tur att jag har min Frida iallafall! :) <3
Vaknade vid halv 7 imorses av att jag kallsvettades, fyfan va jobbigt det är, svettas som en jävla gris men samtidigt fryser, hur fan funkeliserar det ihop!? :s
Yeye, ska träffa Frida idag iallafall men vad vi hittar på vet jag inte.. 
Nåt kul blir det iallafall :)
Nej nu ska jag ta med mitt kaffe ut på balkongen och ta mig en rööök :)


when I see your smile, tears run down my face..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0