14 februari - / 2010 uppdatering!

Hej!
Kom hem för ett tag sen efter att ha varit hos Jenny!
Vi gick från henne ända till Blåsut!! ;o Det tog oss 1 timme och 20 minuter fram och tillbaka!
Fy i fitta va kallt det var men hon skulle hälsa på sin mormors grav så det var de änna värt! :)
Kom hem och snodde ett par strumpor av Jenny direkt för mina va blöta eftersom att jag hade fått snö i skorna! :o haha!
Kallt som satan, men(!) vi lyckades fan! (y) :-D
Väl hemma hos henne ställde vi oss och lagade mat, makaroner och köttfärs :p
Sen kom pappa och hämtade mig och då åkte jag hem :)
Ska sätta mig och kolla på How I met your mother så fort de laddat klart :-D
Favorit som fått mig att gilla det :p haha!
Nejnej, nu ska jag ut i kylan och ta några bloss på en cigg, sen borsta gaddarna och sen hoppa i säng! :)
I don't wanna miss you.. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0