13 februari - / 2010

Hej!
Kom hem får ett litet tag sen efter att ha varit hos favorit.. :)
Igår blev det backstage med Frida och Kim :) helt okej!
Första gången jag var där också.
Blev lite för full där ett tag, för jag hade knappt ätit under dagen, slängde i oss 3 öl var innan bussen kom, sen satte vi oss inne på Oden och tog varsin medans Kim pratade med två av hans kompisar, och sen blev det öl inne på bs och lite cider på det.. :p
Trött som en jude sitter jag inne på bs i ett litet hörn och jag ville bara hem.. :p
Messade pappa och sa att han skulle komma, ungefär 10 minuter innan han var i Trollhättan blev jag nästan nykter och satt och pratade med nån Johan Sjö som bor här i Vänersborg och ungefär några minuter efter att pappa kommit gick vi in på Max och beställde fyllemat! Faan va gott det var men jag har lyckats spilla ketchup på mina vita skosnören, kan ju sääga att det stör mig massa mycket! ;@ :p HAHA!
Heltrevlig dag igår och det tackar jag Frida, Kim och Sandra för! :-D
Nejnej, nu ska jag ta mig nåt att äta och sen hoppa in i duschen för att senare sticka hem till favorit igen, som jag dessutom har fått nyckeln till så jag kan komma dit när jag vill!
 


Fyfan va min favorit är bäst!
Jag älskar dig! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0