12 februari - / 2010

Heej!
Sitter här helt nyvaken och pratar med min favorit på msn..
Skulle egentligen nana hos henne inatt men hon somnade vid 7 så jag stack hem och ska nana där nån annan dag ist! :)
Vad som händer idag vet jag inte, mamma och pappa är i Vargön hos Camilla, Robin stack till Ilir, alla lämnade mig ensam här hemma i lägenheten.. ;o
Det är ju säkert rockigt.. :p haha!
Menmen, snart blir det nog duschen och sen ska jag hitta på nåt. (y) :)
Kanske ber pappa komma och hämta mig här så jag kan träffa Tindra och Theo idag! :-D
Tindragumman är sjuk och Theo är rädd för morfar.. :-(
Tror det är för att pappa ser så läskig ut med det skägg han har.. :p haha!
Nemen nu ska jag allt ta och göra te och sen ut och röka!
Jag är kär, om ni ville veta! ;o



jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0