10 februari - / 2010 uppdatering!

Hellou!
Ligger i sängen och gör inte alls mycket, har fått min dator nu så lite happyface är jag! :-D
Var och hämtade den på coop konsum i Vargön, väldans mysko att han hamla ända där borta.. :o
Yeye, pappa fick köra dit mig och sen tog jag med Camillas paket som hon också beställt fast jag egentligen inte borde få det utan hennes leg eller så.. Mysko dedär med.. :p
Åkte hem till henne och lämnade hennes paket och stannade på en kopp kaffe och hälsade på Tindra, Theo och Camilla! :)
Yeye, nu ska jag fortsätta försöka fixa så camen funkar på msn, den funkar bara för Niklas.. :s
Jävligt mysko dedär också! :o
Allt går mig på nerverna idag och det gillas inte!!
Imorgon ska jag och Camilla åka till stan och fixa med lite grejer som jag verkligen behöver få gjorda..
Nejnej, nu ska jag fortsätta..




Don't leave me hanging.. <'3
What you don't know, won't leave a scar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0