Heztarna!!!! ;o

Var precis borta på torpa och köpte bröd och pålägg och nu sitter jag här och gör ingenting.
Funderar på att ta en cigg och en kopp kaffe och lägga mig i sängen. :)
Imorgon ska jag försöka komma iväg till Siba igen för att köpa Camillas, Theos och Robins julklappar, får bara se om man kan ta sig ut. ^^
Har gjort mig av med 950 kr idag så nu är jag lite fattig, men lönen kommer in på torsdag igen. :)
Jobb på fredag - julafton.. -.- Suger men över 200 kr i timmen är fan inte fel då! ;) HÖHÖ!
Har några cigg kvar i paketet och när de är slut ska jag försöka sluta på riktigt! :-D
Hoppas bara jag klarar det! (yyy)
Nej, jag ska ta och kika runt på internet efter lite mer julklappar man kan köpa! ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0