6 December 2010

Hejs!
Vaknade halv 4 ungefär och då blev det att kolla lite tv och mysa med världens bästa! ^^
Nu är han borta på torpa och köper tacogrejer.. :)
Ska typ plocka lite här hemma tills han kommer hem. :)
Igår var vi hemma hos mig och hälsade på för en gångs skull, kul att träffa mamma&pappa lite också! ^^
Pappa körde hem oss för vi hade en del att bära, när vi kom hem blev det lite mat och en film. :)
Blev RosaPantern.. :D
Försöker vända på dygnet nu men det går inte så jättebra, ber Talli ringa mig vid 12-1 varje dag då han jobbar men det slutar alltid med att jag sover när han kommer hem, vilket är vid 3 halv 4.. -.-
Aa duck! (n)
Yeye, nu ska jag börja!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0