29 December 2010

Godmorgon!
Klockan är snart kvart i nio och jag sitter här med en kopp kaffe och kikar på tv. :)
Försöker fixa min iPhone som jag tappade i snön när jag var ute med hunden förut, den låg väl där i ca 5 min innan jag märkte att jag hade tappat den, så ljudet funkar inte när man pratar, eller aa, de jag ringer till hör mig men jag hör inte dem om jag inte sätter på högtalare eller har i mitt headset. Surt men funkar det inte inom nån dag så ska jag lämna in den.
Menmen, ska nog inte sova nu fick sova drygt 5 timmar på jobbet så jag kan allt hålla mig vaken tills ikväll :)
Så lägger jag och Talli oss samtidigt och tidigare än vanligt så man inte sover bort hela dagen! ^^
Blir nog Siba senare idag efter att Talli slutat jobba, vet inte vad vi ska göra där men man hittar alltid nåt! :)
Ska kika runt lite på kläder och se om jag kanske borde köpa mig nåt, vi hörs sen!
Puss!
Sötkatter! :-D
:-)
Du är det finaste jag vet! ^^ ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0