26 December 2010

Hej!
Sitter här och ska snart byta lakan oså i sängen och sen ska jag lägga mig där och kolla på disney channel eller cartoon network! :-D
Blir nog sängen ganska tidigt idag, man mår ju som förtjänat idag asså! :p
Talli är på torpa en snabbis och köper bröd, godis, kaffe och lite smått nu och kommer väl om en liten stund! :)
Ska även ner till tvättstugan snart och slänga in en maskin oså..
Blev öl igår med Talli, Sandra, Ibbe, Snickers, Carro, Boman, Erik, Dr Död, Pontus, Jonas, Jakob, Tobias och Linux. Jag tror det var alla men det saknas nog nån.. :P
Hade det supertrevligt iaf! :D
Köpte även mig en systemkamera för 2500 kr igår! :D
Sara goes happyface! ;-D
Nejnej, ska ta och fixa sängen nu så det är klart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0