25 December 2010

Hejs!
Sitter och tar en öl och tar det lugnt!
Igår åkte vi hem till Camilla och firade julafton på morgonen och vid 2 åkte vi hem till farmor och åt julmat och kollade på Kalle Anka! :) Myyys! :D
Åkte hem vid halv 5 och la mig och sov runt 5 för jag skulle jobba kl 8 men fick komma halv 9 :)
Kom hem vid kvart över 8 imorses och myste ner mig med Talli! ^^
Blir några öl idag och imorgon ska vi tvätta och sen kommer pappa hit efter han har slutat jobba och hjälper mig att fixa med mina sladdar till högtalarna som kattjäveln har bitit sönder! :(
Köpte de för knappt en vecka sen och de är redan sönder, så nu får vi lyssna på Tallis dator igen, bättre ljud men vi sitter mest framför min dator så det suger lite :P
Aja, de löser sig iaf :)
Nu ska jag fortsätta med min öl och byta musik, hiphopskit som är på nu så nu blir det lite Raised Fist! ;)
Puss!
Sööööötungar igår! :D ♥♥♥
Ganska så halft fel datum men älskling igår iaf! :) ♥
Och en jag! :)
Hoppas ni haft en trevlig jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0