21 December 2010

Hej igen!
Har precis kollat på två avsnitt av OTH och nu är Talli ute och pratar med Ricky så jag satte mig här en stund :)
Vaknade flera gånger idag av att Talli ringde mig, då satte jag på tv:n och somnade.. -.- :P
Vaknade vid halv 5 för sista gången då Talli kom hem. ^^
Ska bort till torpa snart, ska inte köpa nåt speciellt, men vi går mest dit för att vi ska gå en lite promenad så varför inte kika in på torpa och kolla om det är nåt man behöver? :)
Tänkte ta mig min näst sista cigg nu och dra på mig varma kläder, fan det är ju iskallt här inne! ;o :(
Fast först ska jag koka kaffe! ^^
Ha det bra så kanske jag uppdaterar senare! :)
Puss!

Kommentarer
namn? Anonym

SV: Hur många handlar du till?

2010-12-22 @ 02:22:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0